تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
1

پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ افزایش آلودگی هوای کلانشهرها

صادق ضیاییان افزود: امروز (۸ آذرماه) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد وی اضافه کرد: پنج شنبه و جمعه (۹ و ۱۰ آذرماه) در جنوب […]



صادق ضیاییان افزود: امروز (۸ آذرماه) در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد
وی اضافه کرد: پنج شنبه و جمعه (۹ و ۱۰ آذرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان, جنوب کرمان و شرق هرمزگان و روز جمعه در گیلان و مازندران به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گفته ضیاییان در سایر مناطق کشور طی این دو روز جوی نسبتا پایدار و آرام حاکم خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: شنبه (۱۱ آذرماه) در بخش‌هایی از خراسان ، جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.به گفته ضیاییان یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ آذرماه) در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.
وی اضافه کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی نظیر تهران, کرج، اراک، اصفهان و تبریز به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.به گفته ضیاییان امروز و فردا خلیج فارس مواج خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ آذر ماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۰ آذر ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا (۹ و ۱۰ آذر ماه) بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- و ۱- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
بیشتر بخوانید:
تصویری کمتر دیده شده از آسمان تهران/ عکس
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 89191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید