تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
1

چرا جنگنده اف ۱۶ به درد اوکراین نمی‌خورد؟

به گزارش خبرآنلاین، براندون ویچرت تحلیلگر نظامی در نشریه نشنال اینترست می نویسد که جنگنده های اف-۱۶ به چند دلیل به کیف کمک نمی کنند.به نقل از اسپوتنیک، این جنگنده‌های از سیستم‌های نظامی استفاده می کنند که به پایان عمر خود نزدیک می شوند. این واقعیت که جنگنده‌های قدیمی به جنگ های مدرن پرسرعت فرستاده […]



به گزارش خبرآنلاین، براندون ویچرت تحلیلگر نظامی در نشریه نشنال اینترست می نویسد که جنگنده های اف-۱۶ به چند دلیل به کیف کمک نمی کنند.به نقل از اسپوتنیک، این جنگنده‌های از سیستم‌های نظامی استفاده می کنند که به پایان عمر خود نزدیک می شوند. این واقعیت که جنگنده‌های قدیمی به جنگ های مدرن پرسرعت فرستاده می شوند، برای اوکراینی ها خوب نیست.

به اوکراین حداقل تعداد اف-۱۶ منسوخ داده می شود که به این معنی است که آنها نتایج قابل توجهی را به ارمغان نمی آورند.چهار تا پنج سال طول می کشد تا خلبانان اوکراینی به طور کامل آموزش ببینند تا با این هواپیماهای نظامی به درستی کار کنند. این کارشناس معتقد است که تا آن زمان، روند درگیری به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد و روسیه به مراتب قوی تر خواهد بود.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115907 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.