تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
1

چرا نرخ پایه محصولات پتروشیمی ۳۷۵۰۰ شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، لامعی، مدیر اداره پایش بانک مرکزی توضیح داد؛ – در ابتدای سال برای جلوگیری از هرگونه شوک به بازار و تامین نیاز‌های واقعی اقتصاد نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان اتخاذ شد. – با بررسی‌های بانک مرکزی به این نتیجه رسیدیم که در راستای یکسان سازی نرخ، نرخی که مبنای پالایشی و […]

به گزارش اقتصادآنلاین، لامعی، مدیر اداره پایش بانک مرکزی توضیح داد؛

– در ابتدای سال برای جلوگیری از هرگونه شوک به بازار و تامین نیاز‌های واقعی اقتصاد نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان اتخاذ شد.

– با بررسی‌های بانک مرکزی به این نتیجه رسیدیم که در راستای یکسان سازی نرخ، نرخی که مبنای پالایشی و پتروشیمی‌ها در بورس کالا است با نرخ فروش در مرکز مبادله ایران برای واردات کالا یکسان سازی شود که در حال حاضر نرخ ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

– این نرخ با نرخ ۲۸۵۰۰ تومانی واردات کالاهای اساسی و دارو و حمایت‌های دولت از این بخش متفاوت است و لذا سیاست تثبیت اقتصادی ادامه دارد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43855 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید