تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
2

چشم خیره بن سلمان به دنبال جنگنده آمریکایی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‎ گفته مقامات شرکت بوئینگ، عربستان در مذاکره با بوئینگ برای خرید احتمالی جنگنده F-15EX است. جنگنده F-15EX نسخه پیشرفته‌‎تر جنگنده F-15E استرایک ایگل محسوب شده و در حال حاضر پیشرفته‎‌ترین عضو خانواده ایگل و یکی ‎از بهترین جنگنده‌‎های جهان است. بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، عربستان بزرگترین کاربر خانواده […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‎ گفته مقامات شرکت بوئینگ، عربستان در مذاکره با بوئینگ برای خرید احتمالی جنگنده F-15EX است. جنگنده F-15EX نسخه پیشرفته‌‎تر جنگنده F-15E استرایک ایگل محسوب شده و در حال حاضر پیشرفته‎‌ترین عضو خانواده ایگل و یکی ‎از بهترین جنگنده‌‎های جهان است.

بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، عربستان بزرگترین کاربر خانواده ایگل پس‎از آمریکا است و نسخه‎های مختلفی از آن را در خدمت دارد. و به‎دنبال ارتقا جنگنده‎های F-15SA نیروی هوایی خود به نسخه استاندارد نیز هست.

عربستان تاکنون مذاکراتی برای خرید جنگنده‎‌های داسو رافال، یوروفایتر تایفون و بوئینگ F-15EX ایگل‎دو انجام داده است.
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112165 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.