تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
3

ژاپن «عقاب تاریک» آمریکا را بومی‌سازی می‌کند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این موشک یک موشک هایپرسونیک شبیه به “عقاب تاریک” یا همان LRHW ایالات متحده است. براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این موشک شامل دو نسخه تحت عنوان بلوک ۲A و ۲B خواهد بود. نسخه ۲A با بردی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلومتر تا سال ۲۰۲۷ وارد خدمت خواهد شد. این موشک […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این موشک یک موشک هایپرسونیک شبیه به “عقاب تاریک” یا همان LRHW ایالات متحده است.

براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، این موشک شامل دو نسخه تحت عنوان بلوک ۲A و ۲B خواهد بود. نسخه ۲A با بردی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلومتر تا سال ۲۰۲۷ وارد خدمت خواهد شد. این موشک با حداکثر سرعت در نظر گرفته شده ۱۲ ماخ می‌تواند در کیوشو یا هنوشو (نزدیک تر به خاک چین) مستقر شوند.
نسخه ۲B با برد ۳۰۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت در نظر گرفته شده ۱۷ ماخ حداکثر در سال ۲۰۳۰ وارد خدمت خواهد شد. این موشک می‌تواند در فاصله‌ای دور تر از محدوده درگیری محتمل یعنی تایوان و زنجیره اول جزایر در هوکایدو مستقر شود.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113276 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.