تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
1

کامیون ۶۰ ساله‌ای که هنوز در ایران تولید می‌شود/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرسدس‌بنز مایلر؛نامی که در صنعت ساخت کامیون و خودروهای سنگین در ایران،بسیار پررنگ است. اما اگر مالکین این برند معروف بدانند در ایران تریلی ده چرخ ۶۲ ساله شان به قیمت ۱۰۰ هزار دلار معامله می شود ، برق از سرشان می پرد! مدل ۲۶۲۸ در دو نوع کشنده و کمپرسی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرسدس‌بنز مایلر؛نامی که در صنعت ساخت کامیون و خودروهای سنگین در ایران،بسیار پررنگ است. اما اگر مالکین این برند معروف بدانند در ایران تریلی ده چرخ ۶۲ ساله شان به قیمت ۱۰۰ هزار دلار معامله می شود ، برق از سرشان می پرد!

مدل ۲۶۲۸ در دو نوع کشنده و کمپرسی در ایران وارد شد. پیشرانه OM۳۵۵LA با حجم ۱۱.۵ لیتر و ۶ سیلندر خطی در این کامیون،توانایی تولید ۲۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۶۰ نیوتون‌متر گشتاور را داشت.این موتور مجهز به توربوشارژ است.گیریکس ۱۶ دنده در کامیون ۲۶۲۸ ساخت شرکت ZF است.استاندارد آلایندگی این کامیون یورو ۲ بود که از لحاظ سازگاری با محیط زیست،نیاز به توضیح ندارد!
بعد از این کامیون،مدل‌های ۱۹۲۴ باری و کمپرسی و ۲۶۲۴ کمپرسی در ایران باقیماندند که به تازگی طرح پیش‌فروش آنها هم آغاز شد. همان پیشرانه OM۳۳۵LA در این دو مدل نصب است.
در گزارش «قیمت عجیب و غریب کامیون ۶۲ ساله «ایران خودرو»» بیشتر با این کامیون مشهور آشنا شوید.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 58959 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.