تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
1

کاندیداتوری آیت‌ الله عبداللهی در انتخابات مجلس خبرگان ششم

خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش گزارشی درباره نمایندگان مجلس فعلی که کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان آینده شده بودند منتشر کرد. این گزارش براساس اخبار رسمی منتشر شده در سایت ها و خبرگزاری ها از یک سو و پیگیری های خبرآنلاین از سوی دیگر، تهیه و منتشر شده بود. در گزارش مذکور نام آیت‌الله عبداللهی در […]



خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش گزارشی درباره نمایندگان مجلس فعلی که کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان آینده شده بودند منتشر کرد. این گزارش براساس اخبار رسمی منتشر شده در سایت ها و خبرگزاری ها از یک سو و پیگیری های خبرآنلاین از سوی دیگر، تهیه و منتشر شده بود. در گزارش مذکور نام آیت‌الله عبداللهی در لیست نمایندگانی آمده بود که کاندیدای دور بعد نشده است اما بنا بر اعلام فرزند ایشان، آیت الله عبدالمحمود عبداللهی نامزد انتخابات خبرگان از استان اصفهان شده است.
جنتی؛ غایبِ بزرگ انتخابات اسفند ۱۴۰۲ /رئیسی از ترس رقابت در خراسان جنوبی ماند /۸ صندلی بلاتکلیف در مجلس خبرگان پنجم+جدول
فرزند آیت الله عبداللهی ضمن تکذیب برخی شایعات مبنی بر عدم کاندیداتوری آیت الله عبداللهی در انتخابات خبرگان، گفت: «ایشان در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام نموده‌اند. از خبرگزاری‌ها انتظار می‌رود در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند»
۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96902 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید