تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۹

کراس‌اور جدید چینی به بازار ایران آمد/ عکس

برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید. برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید. کراس اوور جدید VGV U75 […]



برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید. برند چینی VGV قصد دارد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور جدید VGV U75 پلاس آشنا شوید.
کراس اوور جدید VGV U75 پلاس به زودی در ایران
بازار خودروی ایران از محصولات چینی اشباع شده و روز به روز شاهد عرضه و رونمایی بیشتر ماشین‌های چینی توسط مونتاژکاران داخلی هستیم. به تازگی یکی از کراس اوورهای عریض و طویل چینی با نام VGV U75 پلاس در برخی از خیابان‌های تهران دیده شده و گمانه زنی‌های بسیاری بر سر ورود این خودرو به بازار به وجود آورده است.

شرکت خودروسازی VGV از زیرمجموعه‌های بزرگ دو غول تولیدی قطعات خودرو و پیشرانه‌های دیزلی به نام‌های CNHTC و WeiChai است و در سبد محصولات خود سه خودروی جذاب به نام‌های U75 پلاس، U70 و VX7 دارد که نمونه آخری پیکاپی قدرتمند و جذاب است.
کراس اوور یو ۷۵ پلاس با ۴.۸ متر عرضی که دارد در دو تیپ لاکچری و پریمیوم روانه بازار شده و قرار است با فول آپشن ترین نسخه موجود خود به بازار ایران بیاید. همچون خودروی فیدلیتی بهمن موتور، کراس اوور VGV در دو نسخه ۵ یا ۷ نفره به جاده‌های کشور قدم خواهد گذاشت و مجهز به پیشرانه‌ای ۲ لیتری خواهد شد. پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ U75 پلاس می‌تواند ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی پیشرانه را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال دهد.

با ورود به کابین این خودروی لوکس، صفحه نمایشی ۱۰.۱ اینچی دیده می‌شود که پشت فرمان تعبیه شده و همچنین یک نمایشگر عمودی ۱۰.۲۵ اینچی دیگر نیز در مرکز کنسول قرار گرفته است. از جمله امکانات رفاهی VGV U75 Plus می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، ورود و استارت بدون کلید، درب برقی عقب، ۶ بلندگو و تنظیم برقی صندلی‌های جلو اشاره کرد.
از نظر تجهیزات ایمنی باید گفت که مجهز به حالات رانندگی اقتصادی، برف، نرمال و اسپرت است و امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری، کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و اتوهلد دارد. همان‌طور که ملاحظه کردید تاکنون با برند VGV آشنا نبوده‌ایم و به احتمال زیاد این کراس اوور اولین نماینده این شرکت چینی خواهد بود. U75 پلاس رقیب سرسختی برای تیگو ۸ پرو و دیگنیتی پرستیژ به شمار خواهد رفت.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8907 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.