تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات/ عکس

بعضی از این تصاویر به‌ اندازه‌ای مرموز و ناشناخته هستند که به نظر می‌رسد از سیارات دور و کشف‌نشده ثبت شده‌اند یا حتی شبیه پورتالی به بعدهای دیگر جهان هستند. همه‌ی این تصاویر ثابت می‌کنند که چشم‌، دریچه‌ی روح است. با تماشا و تجزیه‌وتحلیل این تصاویر می‌توانید احساسات عمیقی را تجربه کنید که شبیه به […]



بعضی از این تصاویر به‌ اندازه‌ای مرموز و ناشناخته هستند که به نظر می‌رسد از سیارات دور و کشف‌نشده ثبت شده‌اند یا حتی شبیه پورتالی به بعدهای دیگر جهان هستند. همه‌ی این تصاویر ثابت می‌کنند که چشم‌، دریچه‌ی روح است. با تماشا و تجزیه‌وتحلیل این تصاویر می‌توانید احساسات عمیقی را تجربه کنید که شبیه به کشف رازهای پنهان می‌مانند.

اردک

مانولیان با آپلود عکسی از چشم یک حیوان در صفحه‌ی اینستاگرام و فیسبوکش، از مخاطبان خود می‌خواهد حدس بزنند این چشم متعلق به کدام حیوان است. این بازی بسیار چالش‌برانگیز است؛ زیرا اگر قبلاً تصویری از چشم حیوانات ندیده باشید حدس‌ زدن نام حیوان تقریباً غیرممکن است.
ما هم از شما می‌خواهیم سعی کنید بدون دیدن عنوان عکس، حدس بزنید عکس مربوط به کدام حیوان است و تعداد حدس‌های درست خود را در نظرات بیان کنید.

مالاموت آلاسکایی

چشم هر حیوان، نتیجه‌ی سازگاری او با شرایط مختلف است؛ به همین دلیل چشم‌ها بسیار متنوع هستند. چشم‌های حیواناتی که داخل آب زندگی می‌کنند با گونه‌هایی که روی زمین هستند، کاملاً متفاوت است. همین تنوع و تفاوت‌ها باعث می‌شود مشاهده‌ی این تصاویر برای بیننده‌، جالب باشد.

لاما

خرگوش

نزدیک شدن به حیوانات در فاصله‌ی بسیار کم، دشوار است. مانولیان برای آشنایی با یک لاما حدود یک ساعت با او در قفس ماند تا اعتماد حیوان جلب شود و اجازه بدهد که در فاصله مورد نیاز برای ثبت تصویر از او عکس بگیرد.
مانولیان تأکید می‌کند که حین عکاسی تمام حیوانات زنده و سالم بودند و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشده‌ است. او جنبه‌ی فنی عکس‌هایش را فاش نمی‌کند؛ زیرا وقت و تلاش زیادی صرف تنظیم این مجموعه‌ی خاص کرده است.

جغد گوش‌دراز

اسب

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92030 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.