تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر به شیوه بلع

سردار حشمت اله ملکی با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به ‌ویژه از طریق خطوط ریلی کشور گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کاشان به سه نفر از مسافران قطار زاهدان – تهران در خصوص حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری مشکوک […]



سردار حشمت اله ملکی با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به ‌ویژه از طریق خطوط ریلی کشور گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کاشان به سه نفر از مسافران قطار زاهدان – تهران در خصوص حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری مشکوک شدند.
وی ادامه داد: با استفاده از تکنیک چهره زنی و بهره گیری از دستگاه های نوین کمک بازرسی، وجود مواد مخدر در بدن این متهمان محرز شد.
ملکی افزود: پس از مراحل تخلیه مواد از متهم ردیف اول تعداد ۸۶ بسته به وزن ۹۴۶ گرم، از متهم ردیف دوم تعداد ۶۵ بسته به وزن ۷۱۶ گرم و از متهم ردیف سوم تعداد ۴۴ بسته به وزن ۴۸۴ گرم در مجموع بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از متهمان کشف و ضبط شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور با هشدار به قاچاقچیان و سودجویان این بلای خانمان سوز خاطرنشان کرد: پرونده در خصوص متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، توصیه کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن کشور است و مسافران از جابه‌جایی بسته های افراد ناشناس نیز خودداری کنند. پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیای ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می کند.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 57505 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید