تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

کشف ۳۷۸ بسته تریاک از شکم ۳ قاچاقچی

سردار حشمت اله ملکی در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی مسافران قطار زاهدان به تهران مأموران پلیس راه آهن ایستگاه محمدیه قم به سه نفر از مسافران به هویت های معلوم مظنون شدند. وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن محمدیه با […]



سردار حشمت اله ملکی در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی مسافران قطار زاهدان به تهران مأموران پلیس راه آهن ایستگاه محمدیه قم به سه نفر از مسافران به هویت های معلوم مظنون شدند.
وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن محمدیه با چهره زنی و مشاهده حالت های مضطرب متهمان احتمال حمل مواد به روش بلع را تشخیص دادند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور بیان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و تحت نظر قرار دادن متهمان به مدت ۳۶ ساعت در نهایت تعداد ۳۷۸ بسته آب بندی شده به وزن ۳ کیلو و ۵۰۵ گرم تریاک که به صورت بلع و انباری در معده قاچاقچیان بود را کشف کردند.
براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضائی در این خصوص، متهمان به دستان قانون سپرده شدند.
بیشتر بخوانید:
کشف بنز S۵۰۰ قاچاق در پارکینگ یک برج در تهران
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82723 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید