تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

کلاهبرداری ۱۳۰۰ میلیاردی با پیش‌فروش خودرو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فاضلی هریکندی گفت: رسانه در ارتقای اگاهی‌ها و اطلاعات مردم در حوزه قضائی نقش مهمی دارد. وی بیان کرد: بحث پیشگیری وظیفه همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه است و قطعاً رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از دعاوی و جرایم نقش مهمی دارد. رئیس کل دادگستری […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فاضلی هریکندی گفت: رسانه در ارتقای اگاهی‌ها و اطلاعات مردم در حوزه قضائی نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: بحث پیشگیری وظیفه همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه است و قطعاً رسانه‌ها در زمینه پیشگیری از دعاوی و جرایم نقش مهمی دارد.

رئیس کل دادگستری البرز تصریح کرد: باید اقداماتی انجام دهیم تا شیب مراجعه به دستگاه قضا کاهش یابد که رسانه‌ها باید

وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته چهار پرونده پیش‌فروش گسترده خودرو در کرج با حداقل ۲ هزار نفر شاکی و با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری به دستگاه قضا ارجاع داده شده است.

فاضلی‌هریکندی گفت: رسانه‌ها باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در این دام‌ها نیفتند.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29652 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید