تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
1

کلکسیونی شامل ۲۳هزار آیتم از یک شخصیت محبوب کارتونی!/ عکس

الهه جعفرزاده: دب هافمن، ساکن ویسکانسین (از ایالات امریکا)، اولین بار در سال ۲۰۰۸ این رکورد را به دست آورد. او در آن زمان ۲.۸۹۱ قطعه مربوط به شخصیت داستانی «وینی پو» را جمع‌آوری کرده بود. «وینی پو» یا «وینی-دِ-پو» (Winnie-the-Pooh)، نام یک شخصیت داستانی است که توسط آلن الکساندر میلن، نویسنده انگلیسی داستان‌های کودک، […]



الهه جعفرزاده: دب هافمن، ساکن ویسکانسین (از ایالات امریکا)، اولین بار در سال ۲۰۰۸ این رکورد را به دست آورد. او در آن زمان ۲.۸۹۱ قطعه مربوط به شخصیت داستانی «وینی پو» را جمع‌آوری کرده بود.

«وینی پو» یا «وینی-دِ-پو» (Winnie-the-Pooh)، نام یک شخصیت داستانی است که توسط آلن الکساندر میلن، نویسنده انگلیسی داستان‌های کودک، خلق شده‌ است. «پو» یک خرس زرد رنگِ مهربان و بازیگوش است و به همراه دیگر شخصیت‌های داستان که دوستان او هستند، اتفاقات جالبی را رقم می‌زند.

رکورد هافمن اکنون توسط رکوردهای جهانی گینس به‌روزرسانی شده و این سازمان تأیید کرده است که او اکنون ۲۳.۶۳۲ آیتم مختلف از این مجموعه داستانی را دارد. کلکسیون هافمن طیف گسترده‌ای از لوازم پو را شامل می‌شود از جمله: حیوانات عروسکی، لباس‌ها، جواهرات، ساعت‌ها، نقاشی‌ها، اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر.

هافمن پس از ثبت رکوردهای جهانی گینس، اقلام زیادی را نیز به عنوان هدیه و در راستای تکمیل این مجموعه از افراد غریبه دریافت می‌کرد.

این کلکسیونر قصد دارد تا آخر عمر به گردآوری این مجموعه ادامه دهد. او حتی برای روزهای پس از مرگش، در خصوص سرنوشت این مجموعه برنامه‌ریزی کرده است و تصمیم دارد کل مجموعه را به موزه‌ای در کانادا، جایی که داستان وینی پو برای اولین بار آغاز شد، اهدا کند.

علاقه هافمن به پو، نه تنها برای او شادی منحصر به فردی را به ارمغان آورده، بلکه میراثی ماندگار نیز برای سال‌های آینده از او به جا می‌گذارد.

منابع: bolnews ، upi

۴۷۲۳۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24326 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید