تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
1

کنایه سنگین عضو سابق شورای شهر به اظهارات معاون زاکانی

علی اعطا سخنگوی شورای پنجم پایتخت در واکنش به اظهارات معاون زاکانی در صفجه توییترخود نوشت: به‌نظرم جناب دکتر صارمی، این مطالب را به قصد قربت بیشتر به درگاه قدرت فرموده‌اند. سربه‌سرشان نگذارید. حرجی نیست. صارمی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفته بود تا قبل از اسلام یک اثر مکتوب در حوزه معماری، شعر […]



علی اعطا سخنگوی شورای پنجم پایتخت در واکنش به اظهارات معاون زاکانی در صفجه توییترخود نوشت: به‌نظرم جناب دکتر صارمی، این مطالب را به قصد قربت بیشتر به درگاه قدرت فرموده‌اند. سربه‌سرشان نگذارید. حرجی نیست.
صارمی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفته بود تا قبل از اسلام یک اثر مکتوب در حوزه معماری، شعر و ریاضی نداریم! شعر و معماری ایران بعد از اسلام به وجود آمد. تا قبل از اسلام یک اثر مکتوب راجع به شعر، معماری و ریاضی نداشتیم.
بیشتر بخوانید:
زاکانی از پکن زباله سوز می خرد!
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79432 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید