تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۶
6

کنایه کیهان به حسین مرعشی ؛ توانا بود هر که با …!

گفت: آقای مرعشی، دبیرکل حزب سازندگی در مصاحبه‌ای گفته است «در اعتراضات سال گذشته که مردم معترض آن را شکل دادند جنس اعتراضات طوری بود که از جنس خود مردم معترض بود»! گفتم: بریدن گلوی پلیس! متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها! غارت اموال مردم! قتل بسیجیان مظلوم! آتش زدن قرآن! […]



گفت: آقای مرعشی، دبیرکل حزب سازندگی در مصاحبه‌ای گفته است «در اعتراضات سال گذشته که مردم معترض آن را شکل دادند جنس اعتراضات طوری بود که از جنس خود مردم معترض بود»!
گفتم: بریدن گلوی پلیس! متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها! غارت اموال مردم! قتل بسیجیان مظلوم! آتش زدن قرآن! فحش‌های رکیک! پرتاب کوکتل مولوتوف! به میان مردم و… کار مردم بود؟!
گفت: کارگزارانی‌ها در اغتشاشات سال گذشته همسو با دشمنان بیرونی نظام با تمام توان از اغتشاشگران حمایت می‌کردند پس باید هم اراذل و اوباش اجاره‌ای را مردم بدانند! همین آقای مرعشی سال ۹۴‌، بعد از شکست جریان اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم شهرستان‌ها را به خاطر آن که به آنها رای نداده بودند «عقب‌مانده سیاسی»! معرفی کرده بود! و…
گفتم: کارگزارانی‌ها اگر مدرسه باز کنند، روی تابلوی مدرسه می‌نویسند « توانا بود هرکه با ما بود »!
بیشتر بخوانید :

۲۱۶۲۲۰

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4324 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید