تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۰۳
1

کوچکترین دوربین عکاسی دنیا/ عکس

نادیا زکالوند: کوچکترین دوربین دنیا با نام Omnivision OVM6948، ابعادی به اندازه فقط ۰/۶۵ × ۰/۶۵×۱/۱۵۸ میلی‌متر دارد. این دوربین مبتنی بر حسگری بسیار ریز است که کوچکترین حسگر تصویری دنیا به حساب می‌آید. قرار است این دوربین روی ابزارهای پزشکی مختلف تعبیه شده و برای درمان‌های پزشکی وارد باریک‌ترین رگ‌های خونی بدن شود. از […]



نادیا زکالوند: کوچکترین دوربین دنیا با نام Omnivision OVM6948، ابعادی به اندازه فقط ۰/۶۵ × ۰/۶۵×۱/۱۵۸ میلی‌متر دارد. این دوربین مبتنی بر حسگری بسیار ریز است که کوچکترین حسگر تصویری دنیا به حساب می‌آید.
قرار است این دوربین روی ابزارهای پزشکی مختلف تعبیه شده و برای درمان‌های پزشکی وارد باریک‌ترین رگ‌های خونی بدن شود. از این دوربین می‌توان برای تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه عصبی، چشم‌ها، گوش و حلق و بینی، قلب، ستون فقرات، اورولوژی و بیماری‌های زنان استفاده کرد.
تصاویری که این دوربین عکاسی آماده می‌کند، برخلاف جثه‌اش، بسیار بزرگ و با رزولوشن بالای ۴۰ هزار پیکسلی است و می‌تواند از حساس‌ترین نقاط درون بدن، تصاویری واضح و عالی تهیه کند. درضمن این دوربین تنها تراشه با قابلیت قرار گرفتن روی نوک شلنگ ابزارهای تشخیصی پزشکی است که نور هم تولید می‌کند.

دوربین Omnivision OVM6948، ۱۲۰ درجه دامنه دید دارد و دامنه فوکوس آن از ۳ تا ۳۰ میلی‌متر متغیرست. درضمن این دوربین می‌تواند در هر ثانیه تا ۳۰ فریم عکسبرداری کند.
اکنون این دوربین عکاسی رکورددار، در دسترس هر کسی که خواهان آن است قرار خواهد گرفت.

منبع:
odditycentral

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54292 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید