تاریخ: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
1

گاو مینیاتوری که نامش در گینس ثبت شده/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام این گاوهای کوچک در کتاب رکوردهای گینس به عنوان کوچک‌ترین گاوهای جهان ثبت شده است. به صورت میانگین قد این گاوها حدود ۹۰ سانتی‌متر و طول بدنشان معمولا کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر می‌شود. گاوهای وچور نسبت به ابعاد بدنشان و غذایی که می‌خورند میزان زیادی شیر تولید می‌کنند و به […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام این گاوهای کوچک در کتاب رکوردهای گینس به عنوان کوچک‌ترین گاوهای جهان ثبت شده است. به صورت میانگین قد این گاوها حدود ۹۰ سانتی‌متر و طول بدنشان معمولا کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر می‌شود.

گاوهای وچور نسبت به ابعاد بدنشان و غذایی که می‌خورند میزان زیادی شیر تولید می‌کنند و به این ویژگی مشهور هستند. این دام‌های کوجک روزانه تا ۳ لیتر شیر تولید می‌کنند.
در باور مردم کرالا شیر این گاو دارای خواص دارویی است. درباره «کوچک‌ترین گاو دنیا» در این مطلب بیشتر بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 53215 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.