تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
1

گرانترین ساخت و ساز تاریخ بشر/ پروژه انتقال آب از جنوب به شمال چین/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چین با یک اقدام زیر ساختی آب‌ رودخانه یانگ تسه از جنوب این کشور رابه سمت مناطق شمالی می‌برد. براساس گزارش عصرایران، چین عملیات ساخت و ساز این پروژه را از سال ۲۰۰۰ آغاز کرده و با لوله، ساخت کانال و سدهای مختلف قصد دارد با نابرابری توزیع آب در مناطق […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چین با یک اقدام زیر ساختی آب‌ رودخانه یانگ تسه از جنوب این کشور رابه سمت مناطق شمالی می‌برد.

براساس گزارش عصرایران، چین عملیات ساخت و ساز این پروژه را از سال ۲۰۰۰ آغاز کرده و با لوله، ساخت کانال و سدهای مختلف قصد دارد با نابرابری توزیع آب در مناطق شمالی مقابله کند.

چینی‌ها می‌گویند این پروژه گرانترین پروژه ساخت و ساز ساخت بشر در جهان است و نتیجه آن بزرگترین رودخانه ساخت انسان خواهد بود.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113471 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.