تاریخ: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

گنج ۱۰۰ میلیون دلاری که یک پهپاد آن را دید!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تصویر تایید می‌کند که این جنگنده، سوخو-۳۵اس بوده که سرنگون شده است. ارزش صادرات آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است. بقایای هواپیما توسط پهپاد SHARK در نزدیکی Tokmak در منطقه Zaporizhzhya پیدا شد. اطلاعات مربوط به شکست سوخو-۳۵اس در سپتامبر ۲۰۲۳ فاش شد. طبق داده‌های اولیه، جنگنده نسل چهارم […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تصویر تایید می‌کند که این جنگنده، سوخو-۳۵اس بوده که سرنگون شده است. ارزش صادرات آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است. بقایای هواپیما توسط پهپاد SHARK در نزدیکی Tokmak در منطقه Zaporizhzhya پیدا شد.

اطلاعات مربوط به شکست سوخو-۳۵اس در سپتامبر ۲۰۲۳ فاش شد. طبق داده‌های اولیه، جنگنده نسل چهارم در نتیجه شلیک توسط موشک روسی از مجموعه S-۳۰۰ منهدم شده است.
بیشتر بخوانید:

منبع: gagadget
۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 60647 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.