تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
1

گوینده شمارش معکوس پرتاب چاندرایان درگذشت/ عکس

هفته گذشته، چاندرایان-۳ یکم شهریورماه فرودی نرم در منطقه قطب جنوب ماه داشت. این ماه‌نورد در روز چهاردهم ژوئیه (۲۳ تیر ۱۴۰۲) به فضا پرتاب شده بود. هنگام پرتاب چاندرایان ۳ شمارش معکوس با صدای والارماتی دانشمند سازمان تحقیقات فضایی هند پخش شد. او دیروز بر اثر ایست قلبی درگذشت. ۵۸۵۸



هفته گذشته، چاندرایان-۳ یکم شهریورماه فرودی نرم در منطقه قطب جنوب ماه داشت. این ماه‌نورد در روز چهاردهم ژوئیه (۲۳ تیر ۱۴۰۲) به فضا پرتاب شده بود.
هنگام پرتاب چاندرایان ۳ شمارش معکوس با صدای والارماتی دانشمند سازمان تحقیقات فضایی هند پخش شد. او دیروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43663 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.