تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

یک دنای جدید در راه بازار خودرو/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیشرانه بنزینی از خانواده سه سیلندرهای جدید مرکز تحقیقات موتور ایران با حجم ۱ لیتر است و در همراهی با موتور برقی، حداکثر توان این سدان را به ۱۲۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن را به ۲۲۰ نیوتون متر می رساند. از باتری های ۱۴ کیلووات ساعتی انرژی می‌گیرد و […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیشرانه بنزینی از خانواده سه سیلندرهای جدید مرکز تحقیقات موتور ایران با حجم ۱ لیتر است و در همراهی با موتور برقی، حداکثر توان این سدان را به ۱۲۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن را به ۲۲۰ نیوتون متر می رساند.

از باتری های ۱۴ کیلووات ساعتی انرژی می‌گیرد و این باتری‌ها از طریق موتور بنزینی یک لیتری دائما در حال شارژ و انرژی رسانی به موتور برقی هستند.
مصرف سوخت ترکیبی ۳.۳ لیتر در صد کیلومتر و آلودگی دی اکسید کردن تولیدی ۷۷ گرم در کیلومتر اعلام شده که حدود نصف میزان دی اکسید کربن تولیدی یک خودرو تمام بنزینی است.
با ظرفیت کامل مخزن سوخت + شارژ کامل باتری های ۱۴ کیلووات ساعتی توانایی پیمایش تا ۱۰۰۰ کیلومتر دارد.
به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۵ کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مصرف می‌کند و رنج حرکتی به صورت تمام برقی به ۶۷ کیلومتر می‌رسد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113377 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.