تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
1

۱۱رنگ جدید به خودروهای ایران‌خودرو اضافه شد/ عکس

بر اساس گفته‌های شفیعی‌نژاد، رنگ‌های جدید بر روی تمامی محصولات اعمال خواهند شد؛ اما در مرحله اول و به عنوان نمونه، این رنگ‌ها بر روی خودرو ۲۰۷ پانوراما به کار رفته است. در واقع ایران‌ خودرو می‌تواند ۲۰ فام رنگ متنوع را تولید و عرضه کند. بیشتر بخوانید: ۱۱ رنگ جدید عبارت‌اند از: نقره‌ای تیتانیوم […]



بر اساس گفته‌های شفیعی‌نژاد، رنگ‌های جدید بر روی تمامی محصولات اعمال خواهند شد؛ اما در مرحله اول و به عنوان نمونه، این رنگ‌ها بر روی خودرو ۲۰۷ پانوراما به کار رفته است. در واقع ایران‌ خودرو می‌تواند ۲۰ فام رنگ متنوع را تولید و عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

۱۱ رنگ جدید عبارت‌اند از:

نقره‌ای تیتانیوم
قهوه‌ای کادرو
مشکی آبنوس
سرمه‌ای متالیک
آبی کاسپین
قرمز رژ
آبی اقیانوسی
صورتی
سبز کله غازی
سبز انگوری
قهوه‌ای نسکافه‌ای

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 17146 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :