تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۵۶
1

۲۰۰۰ تقاضا برای کار کردن در این اداره پست عجیب/ عکس

نادیا زکالوند: صدها نفر از سراسر دنیا به دنبال مشاغلی هستند که در دور و دنج‌ترین نقاط دنیا، مانند قطب جنوب، باشد. «اداره پست پنگوئن» که در بندر لاکروی (Lockroy) و جزیره گودیر در قطب جنوب قرار دارد، ساختمان ۸۰ ساله بریتانیایی است که هر سال ۴ نفر مسئول مراقبت از آن هستند. جزیره گودیر […]



نادیا زکالوند: صدها نفر از سراسر دنیا به دنبال مشاغلی هستند که در دور و دنج‌ترین نقاط دنیا، مانند قطب جنوب، باشد. «اداره پست پنگوئن» که در بندر لاکروی (Lockroy) و جزیره گودیر در قطب جنوب قرار دارد، ساختمان ۸۰ ساله بریتانیایی است که هر سال ۴ نفر مسئول مراقبت از آن هستند.
جزیره گودیر به ‌اندازه یک زمین فوتبال وسعت دارد، اما محل زندگی صدها پنگوئن است و مرکز «حفظ میراث جنوبگان» بریتانیا با تاسیس اداره پست کوچکی در این جزیره از این پنگوئن‌ها مراقبت می‌کند.

این مرکز هر سال ۴ نفر را استخدام می‌کند که آنها باید از (نوامبر) آبان تا (مارس) اسفند به این جزیره رفته و مرتب تعداد پنگوئن‌ها را بشمارند. آنها همچنین باید اطلاعات مربوط به شرایط زیست‌محیطی این جزیره را رصد کرده و گزارش دهند.

به گفته مدیر این مرکز، «زندگی در این جزیره بسیار سخت است و هرکس که به این اداره پست کوچک برای کار می‌رود باید روزانه حداقل ۱۲ ساعت کار کند و وقتی برای استراحت ندارد و جالب اینکه هر سال بیش از ۲۰۰۰ نفر، فرم درخواست این شغل را برایمان ارسال می‌کنند.»
افرادی که به این پستخانه فرستاده می‌شوند باید بدن ورزشکار و متناسب داشته و در برابر سختی کار و سرمای شدید قطب جنوب تحمل بالایی داشته باشند.
منبع:
ladbible

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92339 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید