تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
1

آمریکا هزاران سرویس پرکاربرد را برای کاربران ایرانی تحریم کرد

محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در یکی از پیام‌رسان های بومی گفت: در هفته حقوق بشر آمریکایی بد نیست بدانید آمریکایی‌ها که ادعای حمایت از مردم ما را دارند، هزاران سرویس پرکاربرد را بر روی کاربران ایرانی تحریم و مسدود کرده اند. وی در ادامه با بیان اینکه این جلوه همان حقوق بشر آمریکایی […]



محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در یکی از پیام‌رسان های بومی گفت: در هفته حقوق بشر آمریکایی بد نیست بدانید آمریکایی‌ها که ادعای حمایت از مردم ما را دارند، هزاران سرویس پرکاربرد را بر روی کاربران ایرانی تحریم و مسدود کرده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه این جلوه همان حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی است افزود: ما با ارائه سرویس‌های فنی در کنار مردم عزیزمان هستیم تا این تحریم‌ها بی اثر شوند.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6562 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.