تاریخ: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

ادعای یک مقام ارشد امریکا: نیروی هوایی چین از آمریکا جلو زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کاماپرس، دریاسالار آکیلینو که ریاست فرماندهی هند و اقیانوس آرام در ایالات متحده را برعهده دارد ضمن تأکید بر جاه‌طلبی نظامی چینی‌ها پتاسیل آن‌ها برای تغییر شکل قدرت جهانی را روشن کرد. پایه ادعاهای وی بیشتر بر روی تعداد هواپیماهای جنگی نظامی هر کشور قرار داشت. چرا که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کاماپرس، دریاسالار آکیلینو که ریاست فرماندهی هند و اقیانوس آرام در ایالات متحده را برعهده دارد ضمن تأکید بر جاه‌طلبی نظامی چینی‌ها پتاسیل آن‌ها برای تغییر شکل قدرت جهانی را روشن کرد.

پایه ادعاهای وی بیشتر بر روی تعداد هواپیماهای جنگی نظامی هر کشور قرار داشت. چرا که گزارشی که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد نشان داد که نیروی هوایی و دریایی چین بیش از ۳ هزار و ۱۵۰ هواپیما در اختیار دارند.
در مقابل ایالات متحده دارای تقریبا ۴ هزار هواپیمای غیر آموزشی و غیر پهپادی است، با این‌حال ظرفیت تولید چین برای جنگنده‌های پیشرفته سیر صعودی قابل‌توجه آن را در نیروی هوایی نشان می‌دهد.

این کشور همچنین به‌عنوان دارنده بزرگ‌ترین‌ ناوگان دریایی جهان شناخته شده و دارای زرادخانه چشمگیری از ۳۴۰ کشتی جنگی است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118681 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.