تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
1

اسرائیل یک پهپاد جدید رو کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت رژیم غاصب صهیونیستی البیت سیستمز از پهپاد هرمس-۶۵۰ اسپارک در نمایشگاه هوایی سنگاپور رونمایی کرد. پهپاد اسپارک در درجه اول برای ماموریت‎های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی طراحی شده است و در حال حاضر قرار نیست که مسلح شود. این پهپاد دارای حداکثر وزن برخاست ۶۵۰ کیلوگرم است و می‎تواند ۲۶۰ […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت رژیم غاصب صهیونیستی البیت سیستمز از پهپاد هرمس-۶۵۰ اسپارک در نمایشگاه هوایی سنگاپور رونمایی کرد.

پهپاد اسپارک در درجه اول برای ماموریت‎های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی طراحی شده است و در حال حاضر قرار نیست که مسلح شود. این پهپاد دارای حداکثر وزن برخاست ۶۵۰ کیلوگرم است و می‎تواند ۲۶۰ کیلوگرم محموله را تا ارتفاع ۲۲۰۰۰ پایی نیز حمل کند.

به‎گفته البیت که این پهپاد ۲۴ ساعت استقامت پروازی دارد و می‎تواند با سرعت ۵۵ تا ۱۲۰ نات پرواز کند. این پهپاد توانایی برخاست از باندهایی به طول ۲۰۰ متر و باند فرود به‎طول ۸۰۰ متر را دارد.

۲۲۷۲۲

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113982 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.