تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
1

اطلاعات آیفون ۴ SE فاش شد!/عکس

تینا مزدکی_طبق گزارشات، اپل قرار است نسل چهارم آیفون SE مقرون به صرفه خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که بدنه آن بسیار شبیه به آیفون ۱۴ خواهد بود. تا پیش از این، سری SE دارای یک آیفون با طراحی ۸ سبک بود، که گفته می‌شود با مدلی […]



تینا مزدکی_طبق گزارشات، اپل قرار است نسل چهارم آیفون SE مقرون به صرفه خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که بدنه آن بسیار شبیه به آیفون ۱۴ خواهد بود. تا پیش از این، سری SE دارای یک آیفون با طراحی ۸ سبک بود، که گفته می‌شود با مدلی که در راه است این نوع طراحی به پایان می‌رسد. وعده ظاهری مدرن‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر نیز برای این سری داده شده است.
نسل چهارم آیفون SE که با نام D59 یا کد Ghost شناخته می شود، همان طراحی مسطح بدون دکمه لمسی ID را میزبانی می‌کند که اکنون در همه آیفون‌های اخیراً عرضه شده مشاهده می‌کنید. ظاهراً حدود ۶ گرم سبک‌تر از آیفون ۱۴ و وزن ۱۶۵ گرم خواهد بود.

دلیل سبک بودن SE 4 این است که به جای لنز سه گانه‌ای که در ۱۴ می‌بینیم، از یک دوربین منفرد بهره می‌برد. شما یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت با صفحه پشتی سفارشی دارید که تغییرات طراحی را برآورده می‌کند. این شرکت احتمالاً نمی‌خواست خیلی از ظاهر پیشینیان SE 4 فاصله بگیرد و از این رو، یک لنز را انتخاب کرد.
یکی دیگر از شباهت‌های آیفون ۱۴ و SE 4 می‌تواند نوع رنگ Midnight باشد که در مدل قبلی دیده می‌شود. برخی از نمونه‌های اولیه برای iPhone SE 4 در رنگ مشکی نشان می‌دهد که این رنگ نیز ممکن است یکی از گزینه‌ها باشد.
بیشتر بخوانید:

در رابطه با تفاوت آیفون‌ها از نظر طراحی، دو ویژگی اصلی وجود دارد: دکمه اکشن چند منظوره و پورت USB-C که هر دو اخیراً در آیفون ۱۵ دیده شده‌اند. لطفاً در نظر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات نباید به عنوان کلمه پایانی در نظر گرفته شود. همه آن‌ها بر اساس نمونه‌های اولیه و حدس‌ها هستند و همیشه ممکن است برخی از آن‌ها در مرحله توسعه تغییر کنند.
منبع: gizmodo
۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82687 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.