تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

این گوشی پرچمدار جدید سامسونگ است/ عکس

افشای اطلاعات گوشی سامسونگ پیش از رونمایی رسمی به اتفاقی معمول تبدیل شده است و وقتی امسال شاهد افشای اطلاعات گلکسی S۲۴ بودیم، تعجب نکردیم. درحال‌حاضر، تقریباً کل ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی S۲۴ را می‌دانیم و حتی پیش‌تر برخی رندرها را نیز دیده بودیم؛ اما حالا اولین رندرهای رسمی گوشی جدید سامسونگ دردسترس قرار […]



افشای اطلاعات گوشی سامسونگ پیش از رونمایی رسمی به اتفاقی معمول تبدیل شده است و وقتی امسال شاهد افشای اطلاعات گلکسی S۲۴ بودیم، تعجب نکردیم.
درحال‌حاضر، تقریباً کل ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی S۲۴ را می‌دانیم و حتی پیش‌تر برخی رندرها را نیز دیده بودیم؛ اما حالا اولین رندرهای رسمی گوشی جدید سامسونگ دردسترس قرار گرفته‌اند.
بیشتر بخوانید:

وب‌سایت اندروید هدلاینز ضمن افشای رندرهای رسمی گلکسی اس ۲۴ می‌گوید این گوشی در رنگ‌های زرد، بنفش، گرافیتی و نقره‌ای دردسترس قرار می‌گیرد. همان‌طورکه در شایعه‌ها گفته شده بود، گوشی گلکسی S۲۴ بسیار شبیه گلکسی S۲۳ است، با این تفاوت که فریم تخت دارد.

ظاهراً گلکسی S۲۴ سامسونگ همچون نسل‌های قبل پنل پشتی شیشه‌ای دارد؛ اما این پنل کمی خمیده شده است تا گوشی راحت‌تر در دست جای بگیرد. اپل تغییر مشابهی را چند ماه پیش در سری آیفون ۱۵ اعمال کرده بود.
دوربین‌های پنل پشتی گلکسی S۲۴ حلقه‌ی فلزی دارند و به‌صورت جداگانه از پنل پشتی بیرون زده‌اند تا از جزیره‌ی دوربین خبری نباشد. این سبک طراحی را پیش‌تر در سری گلکسی S۲۳ دیده بودیم.
تغییرات ظاهری گلکسی S۲۴ بسیار اندک هستند و شاید مخاطب عام در نگاه اول تفاوت این گوشی را با گلکسی S۲۳ تشخیص ندهد. باوجوداین، گلکسی S۲۴ تغییرات سخت‌افزاری نیز خواهد داشت. نمی‌دانیم که این تغییرات باعث افزایش قیمت گلکسی S۲۴ درمقایسه‌با قیمت گلکسی S۲۳ می‌شوند یا نه.

شایعه‌ها می‌گویند سامسونگ در سری گلکسی S۲۴ به‌شدت روی هوش مصنوعی متمرکز می‌شود و از پردازنده‌ی اگزینوس و اسنپدراگون استفاده می‌کند. این گوشی‌ها احتمالاً نمایشگر ۲٬۵۰۰ نیت خواهند داشت.
سامسونگ فعلاً تاریخ رونمایی گوشی‌های جدیدش را اعلام نکرده است؛ اما شایعه‌ها می‌گویند سری گلکسی S۲۴ اواخر دی رونمایی می‌شود. پرچم‌داران سامسونگ محصولاتی گران‌قیمت هستند و هرگونه افزایش قیمت، خرید گوشی های سری گلکسی S۲۴ را سخت‌تر می‌کند.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97485 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.