تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
2

انرژی مثبتی که گلزار برای هادی چوپان فرستاد

هادی چوپان | مسترالمپیا | بدنسازی کدخبر: ۹۷۰۵۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۵۹ جامعه محمدرضا گلزار با انتشار پیامی در فضای مجازی به حضور هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا واکنش نشان داد. محمدرضا گلزار با انتشار پیامی در فضای مجازی به حضور هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا واکنش نشان داد. هادی چوپان قهرمان سال گذشته مسابقات […]



هادی چوپان | مسترالمپیا | بدنسازی

کدخبر:
۹۷۰۵۰

۱۳ آبان ۱۴۰۲

۱۶:۵۹

جامعه

محمدرضا گلزار با انتشار پیامی در فضای مجازی به حضور هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا واکنش نشان داد.

محمدرضا گلزار با انتشار پیامی در فضای مجازی به حضور هادی چوپان در مسابقات مسترالمپیا واکنش نشان داد.

هادی چوپان قهرمان سال گذشته مسابقات مسترالمپیا چند روز دیگر به روی استیج مسابقات این فصل مسترالمپیا خواهد رفت و بسیاری از کارشناسان حوزه بدنسازی چوپان را همچنان مدعی اصلی قهرمانی در این دور از مسابقات مسترالمپیا می‌دانند.

اما چوپان با کار بزرگی که در سال گذشته انجام داد بین چهره‌های مشهور ایران در حوزه‌های ورزشی و غیرورزشی از محبوبیت خاصی نیز برخوردار شد.

محمد رضا گلزار سوپراستار سینمای ایران با انتشار تصویر و پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش برای گرگ پارسی آرزوی موفقیت کرد و نوشت: «قهرمان منتظریم».

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77375 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید