تاریخ: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
1

محمدرضا گلزار تسلا سوار شد + قیمت این خودرو

کدخبر: ۱۱۲۶۲۷ ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰ خودرو قیمت تسلا سایبرتراک مدل ۲۰۲۴ از ۸۱ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز شده و تا ۱۰۱ هزار و ۹۸۵ دلار بسته به نوع و آپشن های مختلف به فروش می رسد. اخیراً محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود در کنار خودرو تسلا سایبرتراک به ارزش ۶ میلیارد و […]



کدخبر:
۱۱۲۶۲۷

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱:۵۰

خودرو

قیمت تسلا سایبرتراک مدل ۲۰۲۴ از ۸۱ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز شده و تا ۱۰۱ هزار و ۹۸۵ دلار بسته به نوع و آپشن های مختلف به فروش می رسد.

اخیراً محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود در کنار خودرو تسلا سایبرتراک به ارزش ۶ میلیارد و ۴۲۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.
توجه داشته باشید که قیمت این خودرو تنها تبدیل به ریال شده است و هزینه های اضافی در خصوص واردات خودرو محاسبه نشده است.

قیمت تسلا سایبرتراک مدل ۲۰۲۴ از ۸۱ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز شده و تا ۱۰۱ هزار و ۹۸۵ دلار بسته به نوع و آپشن های مختلف به فروش می رسد.

سایبرتراک در سه مدل با رنج‌ها و شتاب‌های مختلف عرضه می‌شود. گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است و با هربار شارژ ۸۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد. این نسخه همچنین دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برابر با ۲٫۹ ثانیه است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122189 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید