تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

اولین عکس از دوربین گلکسی S۲۴ اولترا/ عکس

پس از انتشار رندرهای باکیفیت و فاش‌شدن مشخصات کامل سری گلکسی S۲۴، حالا یکی از افشاگران تصویری واقعی از ماژول دوربین گلکسی S۲۴ اولترا به‌اشتراک گذاشته است که این فرضیه را تأیید می‌کند که این گوشی از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: قیمت گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover ۷ چقدر خواهد بود؟ […]



پس از انتشار رندرهای باکیفیت و فاش‌شدن مشخصات کامل سری گلکسی S۲۴، حالا یکی از افشاگران تصویری واقعی از ماژول دوربین گلکسی S۲۴ اولترا به‌اشتراک گذاشته است که این فرضیه را تأیید می‌کند که این گوشی از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
بیشتر بخوانید:
قیمت گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover ۷ چقدر خواهد بود؟
شایعات قبلی درباره‌ی قابلیت‌های زوم گوشی سامسونگ گلکسی S۲۴ اولترا کمی گمراه‌کننده بودند؛ اما حالا تصویر جدید نشان می‌دهد که اندازه‌ی لنز دوربین تله‌فوتو کاهش فراوانی یافته است. این نشان‌دهنده‌ی کاهش فاصله‌ی کانونی است که تغییر از زوم ۱۰ به ۵ برابری را تأیید می‌کند.

ماژول دوربین در گلکسی S۲۴ اولترا
در گلکسی S۲۳ اولترا، مشاهده می‌شود که اندازه‌ی لنز دوربین تله‌فوتو با اندازه‌ی لنز دوربین گلکسی S۲۴ اولترا متفاوت است. اگر تصاویر صحت داشته باشند، تقریباً می‌توان تأیید کرد که گلکسی S۲۴ اولترا که قرار است در ماه ژانویه (دی و بهمن) عرضه شود، به‌جای زوم ۱۰ برابری، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری خواهد داشت.

ماژول دوربین در گلکسی S۲۳ اولترا
گلکسی S۲۴ اولترا احتمالاً فریم تیتانیومی خواهد داشت و از جدیدترین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد.
سامسونگ هر سه مدل گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا را گوشی‌های هوش مصنوعی (AI Phone) می‌نامد؛ چراکه انتظار می‌رود این گوشی‌ها با قابلیت‌های گسترده‌ی هوش مصنوعی‌ همراه شوند.
هنور قیمت گوشی های پرچم‌دار جدید سامسونگ مشخص نشده است؛ اما با رونمایی احتمالی این گوشی‌ها در اواخر دی‌ماه، سامسونگ قیمت و مشخصات کامل کهکشانی‌های جدیدش را اعلام خواهد کرد.
بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98114 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.