تاریخ: ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
1

اوکراین سلاح جدیدی ساخت!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این موشک اس-۴۰۰ نام دارد، برد پرتاب به ۴۰۰ کیلومتر و وزن کلاهک از ۱۵۰ کیلوگرم به ۳۵۰ کیلوگرم افزایش یافته‌است. موشک اصلاح شده دارای سیستم هدایت مبتنی بر سیگنال‌های ماهواره‌ای است. سیستم هومینگ مادون قرمز با استفاده از یک تصویر از پیش بارگذاری شده هدف را می‌گیرد. در صورت عدم […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این موشک اس-۴۰۰ نام دارد، برد پرتاب به ۴۰۰ کیلومتر و وزن کلاهک از ۱۵۰ کیلوگرم به ۳۵۰ کیلوگرم افزایش یافته‌است. موشک اصلاح شده دارای سیستم هدایت مبتنی بر سیگنال‌های ماهواره‌ای است. سیستم هومینگ مادون قرمز با استفاده از یک تصویر از پیش بارگذاری شده هدف را می‌گیرد. در صورت عدم تطابق، موشک حمله را متوقف می‌کند.

هیچ خبری مبنی بر تولید انبوه این موشک به بیرون درز نکرده‌است و آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که اوکراین قادر است تنها چند ده عدد از این موشک را تولید کند.
منبع: gagadget
بیشتر بخوانید:
هجوم جنگنده‌های نسل ششم به خطوط دفاعی تا ۲۰۳۵!/ عکس
میگ‌های شوروی، سلاحی مرگبار در دست کره‌شمالی/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41460 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.