تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
3

تفاوت‌های چشمگیر آیفون ۱۵ در جدیدترین تصاویر لورفته/ عکس

با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد سری آیفون ۱۵ با جزیره پویا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و این ویژگی تنها مختص آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نخواهد بود. همچنین ظاهراً به‌نظر می‌رسد موبایل‌های نسل جدید اپل از حاشیه‌های باریکی بهره خواهند برد. با وجودی که در تصاویر به‌خوبی نمی‌توان تفاوت‌های […]



با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد سری آیفون ۱۵ با جزیره پویا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و این ویژگی تنها مختص آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نخواهد بود. همچنین ظاهراً به‌نظر می‌رسد موبایل‌های نسل جدید اپل از حاشیه‌های باریکی بهره خواهند برد. با وجودی که در تصاویر به‌خوبی نمی‌توان تفاوت‌های جزئی را مشاهده کرد، ولی ظاهراً حاشیه‌های کمی در اطراف لبه‌های خمیده دیده می‌شود.
آیفون ۱۵ چه تغییراتی نسبت به آیفون ۱۴ خواهد داشت؟
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.

مدل جدید پرو این سری مجهز به یک دکمه قابل برنامه‌ریزی به‌جای دکمه قطع صدا است. همچنین بیرون‌زدگی دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو کمتر از نسل قبلی است. احتمالاً گوشی جدید کمی ضخیم‌تر از آیفون ۱۴ خواهد بود. همچنین سری جدید به‌جای درگاه لایتنینگ، دارای پورت USB-C است.
گفتنی است تغییرات طراحی به‌قدری جزئی هستند که کاربران معمولی احتمالاً متوجه این تغییرات نخواهند شد. بااین‌وجود، باید دید آیا کاربران به همین تغییرات جزئی نیز واکنش نشان می‌دهند یا خیر.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3829 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.