تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۱
3

اپل معرفی کرد: بهترین برنامه‌ها و بازی‌های موبایل

برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۳ اپل از میان ۳۶ فینالیست انتخاب شده‌اند. اپل می‌گوید اپ‌ها و بازی‌ها روی نحوه زندگی و کار ما تأثیر گذاشته‌اند و این شرکت بهترین آن‌ها از نظر عملکرد، خلاقیت و طراحی را انتخاب می‌کند. در ادامه نگاهی به لیست امسال اپل داریم. برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۳ اپل برندگان جوایز طراحی سال […]



برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۳ اپل از میان ۳۶ فینالیست انتخاب شده‌اند. اپل می‌گوید اپ‌ها و بازی‌ها روی نحوه زندگی و کار ما تأثیر گذاشته‌اند و این شرکت بهترین آن‌ها از نظر عملکرد، خلاقیت و طراحی را انتخاب می‌کند. در ادامه نگاهی به لیست امسال اپل داریم.
برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۳ اپل
برندگان جوایز طراحی سال جاری میلادی اپل به شرح زیر هستند:
فراگیری:

Universe — Website Builder
Stitch

لذت و سرگرمی:

تعامل:

تأثیر اجتماعی:

بصری و گرافیک:

Any Distance
Resident Evil Village

نوآوری:

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل‌های خود ازجمله iOS 17 و iPadOS 17 به‌همراه watchOS 10 و macOS 14 رونمایی کرد. همچنین با تراشه جدید M2 اولترا و مک استودیو به‌همراه مک پرو روبه‌رو شدیم. در این رویداد از مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی هم رونمایی شد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12069 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.