تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۴۴
1

جنجال استفاده از پلتفرم خارجی برای اطلاع‌رسانی درباره قطعی پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی فیلتر شده‌اند، دیشب ارتباط پیام‌رسان‌های داخلی نیز دچار اختلال شد. در این حین مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات برای اطلاع‌رسانی درباره این ماجرا با تلویزیون ارتباطات تصویری برقرار و توضیحاتی ارائه کرد. اینجا بخوانید:‌ آنچه در این توضیحات بیش از همه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی فیلتر شده‌اند، دیشب ارتباط پیام‌رسان‌های داخلی نیز دچار اختلال شد.
در این حین مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات برای اطلاع‌رسانی درباره این ماجرا با تلویزیون ارتباطات تصویری برقرار و توضیحاتی ارائه کرد.
اینجا بخوانید:‌

آنچه در این توضیحات بیش از همه برای کاربران فضای مجازی جالب بود و خبرساز شد، استفاده از بستر نرم‌افزار اسکایپ برای برقرار تماس تصویری بود که با بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشت.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27081 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.