تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۰
1

ایرپاد اپل پاییز امسال با این قابلیت‌ها از راه می‌رسد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدای تطبیقی یک حالت گوش دادن است که به صورت پویا حالت شفافیت و حذف نویز فعال را بر اساس شرایط محیط شما ترکیب می کند. برای بهترین تجربه در حال حاضر، به طور خودکار بین حالت ها تغییر می کند. صدای شخصی سازی شده از یادگیری ماشین برای درک شرایط […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدای تطبیقی یک حالت گوش دادن است که به صورت پویا حالت شفافیت و حذف نویز فعال را بر اساس شرایط محیط شما ترکیب می کند. برای بهترین تجربه در حال حاضر، به طور خودکار بین حالت ها تغییر می کند.

صدای شخصی سازی شده از یادگیری ماشین برای درک شرایط محیطی و ترجیحات گوش دادن در طول زمان استفاده می کند تا تجربه رسانه ای را به طور خودکار تنظیم کند. هوشیاری مکالمه صدای موسیقی را کاهش می‌دهد و صداهای جلوی شما را افزایش می‌دهد در حالی که به محض شروع صحبت، نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد.
بیشتر بخوانید:
رونمایی ایران از موشک پیشرفته هراسناک برای آمریکا
شکارچی ترسناکی که پشت سرش چشم دارد / عکس
یکی، همه یا ترکیبی از این ویژگی‌ها در حال حاضر در محصولات رقیب موجود است، اما خوشحالیم که اپل هدفون‌های موجود خود را با چنین ویژگی‌های مهم جدیدی به‌روزرسانی می‌کند.
به‌روزرسانی‌های سوئیچ خودکار به این معنی است که زمان اتصال بین دستگاه‌های اپل شما به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر خواهد بود، بنابراین فرآیند انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر حتی یکپارچه‌تر می‌شود.

منبع: GSMARENA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11922 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.