تاریخ: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
3

گزارش «نت‌بلاکس» از اختلال اینترنت ایران

نت بلاکس سرویسی است که مسئولیت پایش ترافیک جهانی اینترنت و برآورد خسارت ناشی از قطع آن را بر عهده دارد. ساعاتی قبل شبکۀ اینترنت کشور دچار اختلال شده و برخی شبکه‌های اجتماعی قطع شدند. طبق پیگیری‌ها از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت، مشکل پیش‌آمده زیرساختی است و عمدتا در شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت رخ داده است‌. […]



نت بلاکس سرویسی است که مسئولیت پایش ترافیک جهانی اینترنت و برآورد خسارت ناشی از قطع آن را بر عهده دارد.

ساعاتی قبل شبکۀ اینترنت کشور دچار اختلال شده و برخی شبکه‌های اجتماعی قطع شدند. طبق پیگیری‌ها از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت، مشکل پیش‌آمده زیرساختی است و عمدتا در شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت رخ داده است‌.
هنوز توضیح رسمی در خصوص علت این اختلال ارائه نشده اما اداره زیرساخت وزارت ارتباطات ضمن تایید این اختلال، به خبرنگار فارس گفته است به زودی علت را اعلام می‌کند.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 83942 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.