تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۰
2

این بوگاتی برای شیخ‌های عربی ساخته شده!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تیزر مختصر چیز زیادی را فاش نمی‌کند و تنها حرکات بوگاتی جدید را به نمایش گذاشته‌است؛ تیزر پایانی طرح‌هایی از Chiron را به رنگ طلایی در پس زمینه سیاه به تصویر می‌کشد؛ طرح‌های طلایی که محبوب شیخ‌های عربی است. هشتگ‌هایی که در این پست از آن‌ها استفاده شده‌است، عبارتند از […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تیزر مختصر چیز زیادی را فاش نمی‌کند و تنها حرکات بوگاتی جدید را به نمایش گذاشته‌است؛ تیزر پایانی طرح‌هایی از Chiron را به رنگ طلایی در پس زمینه سیاه به تصویر می‌کشد؛ طرح‌های طلایی که محبوب شیخ‌های عربی است.

هشتگ‌هایی که در این پست از آن‌ها استفاده شده‌است، عبارتند از #دوران طلایی. این نشان می‌دهد که فراوانی طلا فقط یک تصادف نیست. به نظر می رسد چیزی در مورد این وسیله نقلیه یا به رنگ یا فلز گرانبها طلا مربوط باشد.
بوگاتی تایید می کند که جانشین Chiron در سال ۲۰۲۴ معرفی می شود، Chiron در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد و تحویل در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. از همان ابتدا، بوگاتی اعلام کرد که تنها ۵۰۰ دستگاه از آن، از جمله انواع منحصر به فرد، تولید خواهد کرد.
شیرون دارای یک موتور ۸.۰ لیتری W16 چهار توربوشارژر است که بسته به مدل از ۱۴۷۹ اسب بخار تا ۱۵۷۸ اسب بخار قدرت دارد.
منبع: MOTOR1
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید:
واکنش سایپا به خبر جنجالی حذف عایق حرارتی خودروی ساینا
رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر/ رقابت داغ کراس‌اورهای چینی در بازار ایران/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35327 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.