تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
2

این بوگاتی چطور سر از افغانستان درآورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا خبر و تصاویری از اولین خودروی سوپراسپرت ساخت افغانستان، به شدت در فضای مجازی به خصوص در خبرگزاری‌های ایران در حال دست به دست شدن است. این رویداد و ماجرا، متاسفانه درگیر خبرهای فیک و کاملا اشتباه و همراه با بزرگنمایی شده است. مادا اول اینکه این ویدئو مربوط به […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا خبر و تصاویری از اولین خودروی سوپراسپرت ساخت افغانستان، به شدت در فضای مجازی به خصوص در خبرگزاری‌های ایران در حال دست به دست شدن است. این رویداد و ماجرا، متاسفانه درگیر خبرهای فیک و کاملا اشتباه و همراه با بزرگنمایی شده است.

مادا

اول اینکه این ویدئو مربوط به مراسم افتتاح ساختمان بوگاتی در شهر دبی امارات بود که مربوط به چند ماه پیش است. شباهت خودروی افغانستانی به بوگاتی شیرون حاضر در این فیلم و ناواضح بودن این خودرو، به این شایعه بیشتر دامن زد.

بوگاتی

دومین موضوعی که اشتباه بودن این خبر را تایید می‌کند، مربوط به زمان برگزاری نمایشگاه جهانی قطر است. این نمایشگاه قرار است در ۵ اکتبر برگزار شود که تقریبا هنوز یک ماه به برگزاری آن باقی مانده است!
فیلمی که تحت عنوان رونمای خودروی طالبان در نمایشگاه اتومبیل قطر منتشر شده را در گزارش «چطور بوگاتی جای ماشین ساخت افغانستان را گرفت» تماشا کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 52316 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.