تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

ملاقات ماهواره‌های ایرانی در فضا

سردار علی جعفرآبادی، فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این تلاقی در تاریخ ۲۵ مهرماه، ساعت ۵ بامداد به‌وقت تهران و ۱:۳۰ بامداد به‌وقت جهانی (UTC) و در ارتفاع ۴۵۰کیلومتری زمین، بر فراز اقیانوس هند رخ خواهد داد. یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این ملاقات، ارزیابی‌های نسبی ماهواره‌ها […]



سردار علی جعفرآبادی، فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این تلاقی در تاریخ ۲۵ مهرماه، ساعت ۵ بامداد به‌وقت تهران و ۱:۳۰ بامداد به‌وقت جهانی (UTC) و در ارتفاع ۴۵۰کیلومتری زمین، بر فراز اقیانوس هند رخ خواهد داد. یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این ملاقات، ارزیابی‌های نسبی ماهواره‌ها از وضعیت یکدیگر خواهد بود.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 67476 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.