تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
5

این شاه‌طوطی را در تهران پیدا می‌کنید!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جثه شاه طوطی از طوطی طوق صورتی کمی بزرگتر است. روی شانه هایش لکه جگری رنگ مشخصی هست و قسمت پشت گردنش کبود رنگ است. شاه طوطی ها پرواز گروهی دارند و تعدادشان در تهران بیشتر از طوطی طوق صورتی است. بیشتر بخوانید: پژو پارس ۲۰۲۳ از راه رسید!/ عکس «چشم […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جثه شاه طوطی از طوطی طوق صورتی کمی بزرگتر است. روی شانه هایش لکه جگری رنگ مشخصی هست و قسمت پشت گردنش کبود رنگ است. شاه طوطی ها پرواز گروهی دارند و تعدادشان در تهران بیشتر از طوطی طوق صورتی است.
بیشتر بخوانید:
پژو پارس ۲۰۲۳ از راه رسید!/ عکس
«چشم مار» در ارتش آمریکا!

طوطی طوق صورتی حدوداً ۴۲ سانتی‌متر طول دارد و با بدنی کشیده و سبزرنگ، دم دراز (در حدود ۲۵ سانتی‌متر) و منقار کوچک و قرمز قلاب‌مانند دیده می‌شود. تنها گونه طوطی در ایران است که به صورت وحشی دیده می‌شود. در پرنده نر، زیر گلو سیاه است و در پس گردن، طوق باریکی به رنگ صورتی مایل به قرمز دیده می‌شود که پرنده ماده فاقد آن است.

پرنده جوان دارای گلوی قرمز و منقار شاخی است. پروازش سریع، آرام و مستقیم است. اما هنگام پرواز در گروه، ممکن است به طور ناگهانی تغییر جهت دهد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3835 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.