تاریخ: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
2

پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه/ شاهکار آفرودی خودروساز مشهور/ عکس

امیرمسعود عابدین: یک یوتیوبر در این چالش، استراتو را به یک معدن سنگ در بریتانیا می‌برد. ورود خودروهای آفرودی به این معدن آزاد است. زمین برای لامبورگینی هوراکان بسیار ناهموار است. سنگ‌ها قسمت پایینی سپر را خم می‌کنند. مالک لامبورگینی متوجه این مشکل می‌شود و به جای دیگری می‌رود. این مرد به یک مسیر خاکی […]



امیرمسعود عابدین: یک یوتیوبر در این چالش، استراتو را به یک معدن سنگ در بریتانیا می‌برد. ورود خودروهای آفرودی به این معدن آزاد است.

زمین برای لامبورگینی هوراکان بسیار ناهموار است. سنگ‌ها قسمت پایینی سپر را خم می‌کنند. مالک لامبورگینی متوجه این مشکل می‌شود و به جای دیگری می‌رود. این مرد به یک مسیر خاکی دسترسی دارد و لامبورگینی را برای چند دور می‌راند. این همان کاری است که استراتو قرار است انجام دهد. این سوپراسپرت کار فوق العاده‌ای را در مدیریت این مسیر انجام می‌دهد.

لامبورگینی تنها ۱۴۹۹ دستگاه از استراتو تولید می‌کند و قیمت پایه آنها ۲۷۸ هزار دلار است. این مدل دارای سیستم تعلیق ۱.۷ اینچی در مقایسه با هوراکان ایوو است. این خودرو بر روی یک نسخه منحصر به فرد از تایرهای بریجستون دوئلر AT۰۰۲ سوار می‌شود.
بیشتر بخوانید:

یک موتور ۵.۲ لیتری V۱۰، قدرتی حدود ۶۰۲ اسب‌بخار و گشتاوری معادل ۵۶۰ نیوتون‌متر را تولید می‌کند. یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وجود دارد. این خودروساز ادعا می کند که این مدل در ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 46949 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.