تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۱۰
2

این نوکیاهای ارزان قیمت رکورد فروش ۱۱۰۰ را می‌شکنند؟/ عکس

شرکت اچ ام دی گلوبال، دو گوشی اقتصادی نوکیا C۱۱۰ و C۳۰۰ را معرفی کرد. مدل C۱۱۰ یک گوشی ۶.۳ اینچی با تراشه هلیو P۲۲ مدیاتک و مدل C۳۰۰ یک گوشی ۶.۵۲ اینچی با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام است. مشخصات دو گوشی اقتصادی نوکیا C۱۱۰ و C۳۰۰نوکیا در هر دو مدل، از صفحه نمایش LCD […]



شرکت اچ ام دی گلوبال، دو گوشی اقتصادی نوکیا C۱۱۰ و C۳۰۰ را معرفی کرد. مدل C۱۱۰ یک گوشی ۶.۳ اینچی با تراشه هلیو P۲۲ مدیاتک و مدل C۳۰۰ یک گوشی ۶.۵۲ اینچی با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام است.
مشخصات دو گوشی اقتصادی نوکیا C۱۱۰ و C۳۰۰نوکیا در هر دو مدل، از صفحه نمایش LCD و سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده کرده است. از دیگر اشتراکات آن‌ها، باید به ترکیب حافظه ۳/۳۲ گیگابایتی، بدنه پلی‌کربناتی، وجود اسلات microSD، جک هدفون و تاییدیه IP۵۲ اشاره کنیم.
مدل C۱۱۰ در پنل عقب خود، تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دارد؛ ولی در مدل C۳۰۰ علاوه بر آن، دوربین‌های ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را هم می‌بینیم. ضمن اینکه دوربین سلفی این دو، به‌ترتیب ۵ و ۸ مگاپیکسلی است.

nokia c۱۱۰

ظرفیت باتری در گوشی کوچک‌تر به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (با سرعت شارژ ۵ وات) و در گوشی بزرگ‌تر به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (با سرعت شارژ ۱۰ وات) می‌رسد.
نوکیا سی ۱۱۰ با رنگ خاکستری و قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ اما رنگ نوکیا سی ۳۰۰، آبی و قیمت آن ۱۳۹ دلار است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12665 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.