تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

سریع‌ترین جنگنده‌ای که بر آسمان شرق حکومت می‌کند /عکس

به گزارش خبرآنلاین، جت‌های جنگنده از یک یا چند موتور جت نیرو می‌گیرند و برای درگیری با هواپیماهای دیگر در هوا در نظر گرفته شده‌اند. آن‌ها همچنین برای حمله به اهداف زمینی استفاده می‌شوند. میگ-۲۵ و میگ-۳۱ یک تساوی حداکثر سرعت: ۳۰۰۰ کیلومتر در ساعت میگ-۲۵: هواپیمای رهگیر و شناسایی مافوق صوت اتحاد جماهیر شوروی […]



به گزارش خبرآنلاین، جت‌های جنگنده از یک یا چند موتور جت نیرو می‌گیرند و برای درگیری با هواپیماهای دیگر در هوا در نظر گرفته شده‌اند. آن‌ها همچنین برای حمله به اهداف زمینی استفاده می‌شوند.
میگ-۲۵ و میگ-۳۱ یک تساوی
حداکثر سرعت: ۳۰۰۰ کیلومتر در ساعت
میگ-۲۵: هواپیمای رهگیر و شناسایی مافوق صوت اتحاد جماهیر شوروی
میگ-۳۱: رهگیر مافوق صوت اتحاد جماهیر شورویمیگ-۲۵ فاکس بت برای رهگیری یک بمب افکن مافوق صوت آمریکا که هرگز عملیاتی نشد و SR-۷۱ Blackbird یا همان پرنده سیاه معروف ساخته شد.

میگ-۲۵ دارای انواع مختلفی بود و البته نقص‌هایی بود به این ترتیب، شوروی میگ-۳۱ فاکس‌هاوند را ساخت. میگ-۳۱ اتفاقاً سرعت مشابهی با میگ-۲۵ داشت، این جنگنده دو سرنشینه با رادار بسیار بهتری که دارد می‌توانست زیر خودش را تحت کنترل داشته باشد و جت‌های سریع و موشک‌های کروز را که در زیر فاکس‌هاوند پرواز می‌کنند، ساقط کند. فاکس‌هاوند همچنین می‌تواند یک سیستم هشدار و کنترل هوابرد محدود (AWACS) باشد که به هدایت هواپیماهای دیگر کمک می‌کند و این پیشرفتی عظیم در برابر میگ-۲۵ است.
برخلاف میگ-۲۵، میگ-۳۱ ارتقا یافته است تا قابلیت چندمنظوره واقعی داشته باشد. میگ-۳۱ موشک‌های هوا به هوا را حمل می‌کند، اما همچنین می‌تواند موشک‌های ضد تشعشع، توپ و حتی موشک بالستیک کینژال را نیز تحت کنترل بگیرد؛ بنابراین یک جنگنده چند منظوره واقعی است.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114333 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.