تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
1

بازگشت ارزش معاملات به کانال ۴ هزار میلیارد تومانی / پولی در بازار سهام نیست

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ حال این‌ روزهای بورس و سایر بازارهای موازی به وضوح از کاهش تقاضا در این بازارها خبر می‌دهد. البته که در بازار سهام فروشندگان نیز قدرتی ندارند اما خریداران نیز طی این روزها میل و رمقی برای خرید از خود نشان نمی‌دهند. مهم‌ترین شاهد این ادعا ارزش معاملات خرد است […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ حال این‌ روزهای بورس و سایر بازارهای موازی به وضوح از کاهش تقاضا در این بازارها خبر می‌دهد.

البته که در بازار سهام فروشندگان نیز قدرتی ندارند اما خریداران نیز طی این روزها میل و رمقی برای خرید از خود نشان نمی‌دهند.

مهم‌ترین شاهد این ادعا ارزش معاملات خرد است که این روزها به کانال ۴ هزار میلیارد تومانی رسیده است، عددی که باور آن در ۳ ماه قبل برای هیچ کس ممکن نبود.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه‌ ورق قلع اندود فولاد مبارکه اصفهان

عرضه های وکیوم باتوم در پالایشگاه‌ها

عرضه لوب کات سنگین  و گوگرد گرانوله پالایش نفت تهران

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30944 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید