تاریخ: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۸

بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدل جدید صفحه‌کلید بزرگ‌تر و دارای بدنه آلومینیومی است که نوید دوام بیشتر و تجربه تایپ قوی‌تر را می‌دهد. این کیبورد در دو سایز آیپد (۱۱ و ۱۳ اینچ) سیاه و سفید عرضه خواهد شد و به ترتیب ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. با این حال، ممکن است، گزینه‌های […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدل جدید صفحه‌کلید بزرگ‌تر و دارای بدنه آلومینیومی است که نوید دوام بیشتر و تجربه تایپ قوی‌تر را می‌دهد.

این کیبورد در دو سایز آیپد (۱۱ و ۱۳ اینچ) سیاه و سفید عرضه خواهد شد و به ترتیب ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. با این حال، ممکن است، گزینه‌های اتصال برای کاربران محدود شود، زیرا فقط یک پورت USB-C برای کاربران باقی می‌ماند.

هدف این بروزرسانی استراتژیک، تثبیت موقعیت آیپد به‌عنوان ابزاری همه‌کاره برای حرفه‌ای‌ها و خلاقانی است که نیاز به انتقال یکپارچه بین قابلیت‌های تبلت و لپ‌تاپ دارند.

منبع: techopedia
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123369 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :