تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
3

بازیگر مطرح سینما درگذشت

کدخبر: ۱۰۷۳۲۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۳۱ جامعه پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت. پردیس افکاری، بازیگر بر اثر بیماری از دنیا رفت و جزییات مراسم خاکسپاری او بعدا اعلام می‌شود. همسر وی شب گذشته اعلام کرده بود همسرش دچار سرطان کبد بوده و در مدت کوتاهی، […]



کدخبر:
۱۰۷۳۲۸

۰۳ اسفند ۱۴۰۲

۱۹:۳۱

جامعه

پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

پردیس افکاری، بازیگر بر اثر بیماری از دنیا رفت و جزییات مراسم خاکسپاری او بعدا اعلام می‌شود.

همسر وی شب گذشته اعلام کرده بود همسرش دچار سرطان کبد بوده و در مدت کوتاهی، به وضعیتی وخیم رسیده است.

او همچنین اشاره کرده بود: از زمان بروز بیماری، خیلی زود به این مرحله حاد رسید و به سرعت تمام کبد را گرفت و به بخشی از ریه هم سرایت کرده است.

«پردیس افکاری» زاده سال ۱۳۴۲، دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است و دوره بازیگری را در گروه تئاتر آناهیتا گذرانده.

او فعالیت خود را در سینما با فیلم «شاخه‌های بید» به کارگردانی امرالله احمدجو در سال ۱۳۶۷ آغاز کرد.

او در تئاتر با کارگردانانی چون زنده‌یاد رکن‌الدین خسروی، مجید جعفری، شکرخدا گودرزی، محمد نجفی و قطب‌الدین صادقی همکاری داشته و از عمده نمایش‌هایی که در آنها بازی کرده می‌توان به آثاری چون سوسنگرد، ابن سینا، باغ آلبالو، زیرگنبد کبود، ژاندارک، عروسی، عاشق‌کشون، دندون طلا اشاره کرد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113534 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید