تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

با مخترع ماشین ظرف‌شویی آشنا شوید!/ عکس

جوزفین گریس کوکران (تولد ۱۸۳۹ – درگذشت ۱۹۱۳) مخترع آمریکایی بود که با اختراع ماشین ظرفشویی مکانیکی انجام کارهای خانه را برای همیشه متحول کرد. این دستگاه از آب تحت فشار برای پاکسازی ظروف استفاده می کرد. مکانیک جورج باترز در ساخت این دستگاه با کوکران همکاری داشت و به نخستین کارمند وی نیز تبدیل […]



جوزفین گریس کوکران (تولد ۱۸۳۹ – درگذشت ۱۹۱۳) مخترع آمریکایی بود که با اختراع ماشین ظرفشویی مکانیکی انجام کارهای خانه را برای همیشه متحول کرد. این دستگاه از آب تحت فشار برای پاکسازی ظروف استفاده می کرد.
مکانیک جورج باترز در ساخت این دستگاه با کوکران همکاری داشت و به نخستین کارمند وی نیز تبدیل شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6394 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.