تاریخ: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۱
1

ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال

شایان ذکر است عبارت «فیجیتال» از ترکیب عبارت‌های فیزیکال و دیجیتال ساخته شده و به‌معنی ترکیب تجربه‌های دیجیتالی و فیزیکی است. ثبت‌نام در این رقابت‌ها از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید. جزئیات بیشتر این رقابت را می‌توانید در فیلم زیر ببینید. […]



شایان ذکر است عبارت «فیجیتال» از ترکیب عبارت‌های فیزیکال و دیجیتال ساخته شده و به‌معنی ترکیب تجربه‌های دیجیتالی و فیزیکی است.
ثبت‌نام در این رقابت‌ها از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

جزئیات بیشتر این رقابت را می‌توانید در فیلم زیر ببینید.

۵۴۵۴

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123239 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.