تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
1

نوبت به ناخن‌کارها رسید؛ هوش مصنوعی ناخن‌کار از راه رسید!/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از دوربین‌های سه بعدی دوگانه و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا ابتدا از هر ناخن عکس گرفته و آن‌ها را به هم بچسباند. سپس هوش مصنوعی اختصاصی آن (AI) لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متر شناسایی می‌کند تا نازل حرکت کند و بدون استفاده از لاک ناخن روی پوست، آن‌ها […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از دوربین‌های سه بعدی دوگانه و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا ابتدا از هر ناخن عکس گرفته و آن‌ها را به هم بچسباند. سپس هوش مصنوعی اختصاصی آن (AI) لبه‌های ناخن‌ها را با دقت ۰.۳ میلی‌متر شناسایی می‌کند تا نازل حرکت کند و بدون استفاده از لاک ناخن روی پوست، آن‌ها را دقیقا رنگ کند.
این ربات‌ها فقط با ۸ دلار ناخن های شما را در کمتر از ۱۰ دقیقه رنگ می کنند. اما انتظار نداشته باشید که مانیکور ربات مانند مانیکور یک سالن باشد. انجام مانیکور در سالن بسته به خدمات دقیق می تواند از ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9257 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.